Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gecombineerd beeld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Gecombineerd beeld

Ik was aan het experimenteren met combinaties van macro- en andere lenzen met tussenringen en voorzetlenzen.
    Hoe hoger de vergrotingsfactor hoe lastiger om het onderwerp goed in beeld te krijgen.
    Soms kan een combinatie met een stuk uit een andere foto een beter resultaat geven.

Bedankt om even te komen kijken,
    Luc

Mooie testcase en meewerkend model!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

jouw citaat 'Hoe hoger de vergrotingsfactor hoe lastiger om het onderwerp goed in beeld te krijgen' is helemaal waar en het slurpt ook meer licht... Met de MP-E65 moet ik dan door 'een soort van' donkere wazige tunnel op mijn gevoel richting mijn onderwerp bewegen en het liefst moet je je hart en ademhaling even stopzetten want bij de minste beweging bij je out of focus want je DOF neemt ook behoorlijk af bij een vergroting... Maar goed, als het makkelijk zou zijn is er ook niet veel aan

Je hebt een goede poging gedaan.... vlieg staat er goed scherp op, alleen wat jammer van die groene waas op het oogje...

Rob,

Comment

Het doel heiligt (niet altijd) de middelen. Wanneer het doel is een duidelijk en informatief beeld van een insect voor te leggen, dan kan niemand iets tegen dit precisiewerk hebben. Knap resultaat in elk geval.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Het proberen waard maar in de praktijk heel moeilijk om tot een goed en/of bevredigend resultaat te komen.

Comment

Biezonder, toch wel een goed resultaat.
            Geyst

Comment

Tjonge, niet gemakkelijk, dit is echt precies werk, bij deze mag je het resultaat toch wel vrij geslaagd noemen !

Comment

Ik blijf het toch met 1 shot proberen
                Maar toch goed resultaat
                Zie ook flickr

Comment

Working...
                X