Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collage vliegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Collage vliegen

Nog wat archiefmateriaal in collagevorm... gewoon omdat iets moois tijdloos is, ook al is het uit het archief
    Een hele kleine greep uit de mottenballen...

Toen ik in 2006 begon met fotograferen zag ik 1 foto op dit forum die veel leek op de vlieg linksboven in deze collage, ik was meteen verliefd op de MP-E 65mm toen bleek dat hij daarmee genomen was... Nu kan ik misschien ook een inspiratie zijn...
    Uiteindelijk inspireren we elkaar allemaal..

Rob,

Ja, één voor één prachtige foto's.

Comment

mooie gedetailleerde beelden.
      Het collagesysteem doet ze geen recht aan, vind ik. Vermits het telkens minstens om dezelfde soort gaat, waarom ze niet in "fotoreeksen" posten? ('t is maar een gedacht hé)
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Interessante en inspirerende collage.

Comment

Ik zou ze ook in een reeks plaatsen ipv in een collage, maar wat een 'beauties' weer. Vooral die laatste vind ik echt geweldig met die rozige tinten. Zou deze daarom ook wel eens graag 'los' zien.

Comment

Wonder mooi

Groetjes,
            Patric

http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
              Ik zou ze ook in een reeks plaatsen ipv in een collage, maar wat een 'beauties' weer. Vooral die laatste vind ik echt geweldig met die rozige tinten. Zou deze daarom ook wel eens graag 'los' zien.
              Hier is het losse exemplaar... Ik zit zelf een beetje te wachten wanneer ik weer eens echt zin krijg om er op uit te gaan, dat is al een aantal jaren niet het geval, maar ik heb nog wel zo'n 1000 foto's op mijn harde schijf met de MP-E 65mm..
              ik maak weleens wat foto's op mijn balkon (zoals de mieren laatst) of soms met mijn smartphone met landschappen... maar dan heb ik het ook wel gehad...

Rob,

Comment

Jammer dat je het niet meer kunt opbrengen om nog van die steengoede foto's te maken. De leeftijd, gezondheid of gewoon geen zin meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                  Jammer dat je het niet meer kunt opbrengen om nog van die steengoede foto's te maken. De leeftijd, gezondheid of gewoon geen zin meer?
                  De vut is er een beetje uit, ook wat snel moe, hoewel ik nog wel sport maar die echte passie die ik toen voelde is er niet meer... ben nog wel vaak in de natuur maar dan zonder camera... neem zelfs mijn smartphone niet vaak mee... Maar ik hoop nog altijd dat die passie weer terugkomt... ik doe nog wel mee op het forum, maar dan moet het per toeval op mijn balkon verschijnen of met die mieren dat ik zelf wat neerleg... Maar ik ga echt proberen om deze zomer weer een keer op pad te gaan.... hoewel ik me dat al een aantal jaren voorneem... maar ik hou goede hoop.. Net als dat 'web van pluizen' die zag ik langs de weg, die heb ik geplukt en mee naar huis genomen en op mijn balkon een foto van gemaakt, het waren grote pluizen.... Ik heb ze langs de weg geplukt waar om de 3 weken gemaaid word dus dat vond ik geen probleem... maar dan kom ik het onderwerp per toeval tegen (en dan heb ik al een foto in mijn hoofd) en dat vind ik nog best leuk om te doen... Komt vast wel weer goed, denk ik, hoop binnenkort weer eens op pad te gaan..

Rob,

Comment

Hopelijk zien wij hier nog regelmatig jouw foto's verschijnen. Feit is dat je bijzonder goede foto's maakt en dit in meerdere forum onderdelen. Het zou jammer zijn om niet meer van jouw talent te kunnen meegenieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                      Hopelijk zien wij hier nog regelmatig jouw foto's verschijnen. Feit is dat je bijzonder goede foto's maakt en dit in meerdere forum onderdelen. Het zou jammer zijn om niet meer van jouw talent te kunnen meegenieten.
                      Thanks Chris.... doet mij goed om te horen.....

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                        Awel zo denk ik er ook over,
                        Zou de laatste ook wel graag alleen zien
                        Alhoewel dat je collages heel mooi zijn
                        GROETJES ROSIE
                        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                          Zou de laatste ook wel graag alleen zien
                          Thanks Rosie, de laatste heb ik al alleen geplaats in deze topic..

Rob,

Comment

Het zijn telkens weer pareltjes. Hopelijk komt je goesting weer terug voor meer.
                            Zie ook flickr

Comment

Working...
                            X