Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het zijn stuk voor stuk meesterwerkjes Rob ... ik heb geen mp-e65 maar als ik er zo eentje had zie ik mij nog niet dergelijk goede opnames maken.
Ik kan wel begrijpen dat je nu meer met andere beelden bezig bent IPV herhalingen gaan te maken van wat je zoal in je archief hebt
Maar zo van tijd tot tijd enkele van die schitterende beelden koen tonen ... ik kijk er in elk geval naar uit want het is geweldig macrowerk !!!
Thanks Frans voor je mooie woorden.... Ik ga helaas lang niet zoveel meer op pad met mijn MP-E 65mm, vroeger bijna dagelijks, nu vrijwel nooit meer, wie weet komt dat nog wel weer... tot die tijd zo af en toe in mijn archief graven... zoek ik wel wat thema's bij elkaar... Hoop van jou ook snel weer wat foto's te zien....
Comment