Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Vlinder~

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Vlinder~

Deze vlinder landde gisteren op mijn balkon/plantenbak... Aangezien ik mijn MP-E65mm op mijn camera had heb ik mijn smartphone gepakt en voorzichtig een foto gemaakt. Hij zat gelukkig met gespreide vleugels (hij zat bijna plat met zijn vleugels tegen de plantenbak aan) zodat ik die volop van boven in beeld kon nemen.

ps 'gewoon een leuke gedachten':

Ze zeggen weleens dat vlinders boodschappers zijn: Wanneer we een vlinder tegenkomen op ons pad, kan het een herinnering zijn om ons bewust te worden van de magie en schoonheid van het leven om ons heen. Sommige mensen geloven ook dat de vlinder een connectie heeft met de spirituele wereld en dat het de aanwezigheid van overleden dierbaren symboliseert.

Rob,

Gezien de omstandigheden een geslaagd beeld.

Comment

Een kleine vos als ik me niet vergis Rob, prachtige kleuren heeft deze vlinder en met smartphone in macro prima geslaagd !
      btw.....Mijn vrouw is een superfan van vlinders, door deze tekst te laten lezen heb ik onrechtstreeks ook flink gescoord....bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
        Een kleine vos als ik me niet vergis Rob, prachtige kleuren heeft deze vlinder en met smartphone in macro prima geslaagd !
        btw.....Mijn vrouw is een superfan van vlinders, door deze tekst te laten lezen heb ik onrechtstreeks ook flink gescoord....bedankt
        Ben blij dat de mooie gedachten zijn werk heeft gedaan

Comment

Working...
        X