Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Na de uitdaging van een flinke bui, gaat de zon weer schijnen~

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Na de uitdaging van een flinke bui, gaat de zon weer schijnen~

Madeliefje
    Na de uitdaging van een flinke regenbui en de sporen die dat achterlaat gaat de zon toch weer schijnen en zal alles weer goedkomen....

☼Oftwel: Na regen komt Zonneschijn☼

Rob,

Knappe kleurencombinatie, de bloemblaadjes zijn wat verfromfraaid maar dat kan de pret niet bederven, ook prima gespeeld met de dof !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
      Knappe kleurencombinatie, de bloemblaadjes zijn wat verfromfraaid maar dat kan de pret niet bederven, ook prima gespeeld met de dof !
      Thanks

Dat verfromfraaide vond ik juist het beeld wat versterken, als mensen voelen we ons ook weleens zo en het andere moment gaat de zon weer schijnen... Net zoals bij het madeliefje die met een half uurtje zon weer helemaal mooi in de plooi stond te schitteren... Foto is beneden bij mij op het gras genomen op een heuvel zodat ik in de BG de lucht kon meenemen..

Rob,

Comment

Mooi tegen die blauwe lucht en voor wat de blaadjes betreft, met het verhaal erbij klopt dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
          Ik volg
          Zie ook flickr

Comment

Mooi kleuren . DOF, ... misschien een beetje lichter (frisser? ) - maar dat kan aan de instelling van mijn scherm liggen) ... alleszins heel geslaagd
            Mvg Philip

Comment

Je bent erin geslaagd wat gevoel in uw beeld te leggen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
              X