Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Goudzoeker~☺

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Goudzoeker~☺

Deze bladluis zat vanochtend op mijn opstelling dat nog verregend op mijn balkon lag, (regendruppels zijn in de BG nog te zien).
    Ik had mijn camera en flitser meteen ingesteld op 4X vergroting dan heb ik slechts een scherptediepte van 0,25mm, dat is dus niet veel... Toen ik dichterbij kwam begon hij meteen te lopen, ik kon in de loop nog snel 4 foto's maken en met onderstaande foto was ik het meest tevreden.

Ik vermoed overigens dat de bladluis dacht dat het echt goud was, zodat hij dat mee kon brengen naar de fee en zich laten veranderen in een prins, maar deze vlieger ging helaas niet op.

Rob,

Daar doe ik mij hoed voor af. Als je onder die omstandigheden en met een 4x vergroting nog kunt scherpstellen op de ogen dan mag Canon die foto als reclame publiceren en je de lens terugbetalen voor bewezen diensten.

Comment

Heel mooie foto Rob met verbazend veel scherpte en mooie groene kleur van de bladluis.

Comment

op die wijze een dergelijk beeld maken? chapeau
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Bedankt voor de mooie complimenten.....

Ik heb eigenlijk vanaf het eerste moment een goede klik met deze lens maar de keerzijde van deze lens is dat als je de klik niet hebt (zelfs professionele fotografen) dan worden ze vaak na een aantal maanden weer in de verkoop gedaan want het is te lastig om er een fatsoenlijke foto met bijbehorende belichting mee te maken, dat heb ik in het verleden regelmatig gezien... Maar gelukkig zijn er genoeg fotografen die er mooie foto's mee kunnen maken, ook op dit forum, zelf is dit mijn favoriete lens... Wie weet ga ik nog eens op pad, nu moet ik het hebben van wat er op mijn balkon aan kleine kruipsels verschijnen. Ondanks de klik blijft het toch altijd een uitdaging, dat wel!

Rob,

Comment

Van snel handelen gesproken zeer mooie foto

Comment

Working...
            X