Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Toch al ééntje open...+ update
Collapse
X
-
-
inderdaad ook mijn eerste indruk: wat donker. Verder: mooi beeld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtDie staat er mooi op. Mag wel wat lichter volgens mij.
grt
Gerrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtinderdaad ook mijn eerste indruk: wat donker. Verder: mooi beeld.
grt
Gerrit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
Idem als bij LucFT
grt
Gerritmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
tja, vandaar dat elk schrijven van mij slechts een persoonlijke mening weergeeft, beïnvloed door de emoties en activiteiten van de voorbije dag. Hier verwachtte ik door "toch al eentje open" een positieve, zonnige verwachting naar nieuw leven. Vandaar het snakken naar licht. Maar elk zoekt er in wat hij zelf wil. Beide beelden brengen een eigen sfeer mee.
grt
Gerrit
Comment
-
Ja, Gerrit, het is niet evident om te achterhalen waarom iemand een foto op een bepaalde manier toont. Veel monitors staan te licht afgesteld en dan krijg je donkerdere foto's op een gekalibreerd scherm. Dit was hier dus niet het geval.
Het is jouw foto en jij bepaalt hoe je die het beste vindt en ik moet toegeven dat de donkere een eigen charme heeft. In ieder geval, bedankt om een update te posten, we kunnen er weer iets uit leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtJa, Gerrit, het is niet evident om te achterhalen waarom iemand een foto op een bepaalde manier toont. Veel monitors staan te licht afgesteld en dan krijg je donkerdere foto's op een gekalibreerd scherm. Dit was hier dus niet het geval.
Het is jouw foto en jij bepaalt hoe je die het beste vindt en ik moet toegeven dat de donkere een eigen charme heeft. In ieder geval, bedankt om een update te posten, we kunnen er weer iets uit leren.
grt
Gerrit
Comment
-
de compo vind ik goed gekozen..
de donkere versie kijkt m.i. iets beter omdat in de lichte versie, (de niet optimale scherpte van de bloem) beter zichtbaar wordt, ook de ruis aan de zijkanten valt daar meer op.
Rob,
Comment
-
-
De donkere foto heeft voor mij de voorkeur. Kijkt mooier vind ik en je wordt minder afgeleid door de rechterkant.
Groetjes Johan
Comment
Comment