Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorlopig even genoeg gemierd :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voorlopig even genoeg gemierd :-)

Voorlopig even de laatste...
    Deze was niet gemakkelijk, vanochtend (rond 9:30 uur ) deze opstelling geplaatst en pas een uurtje geleden (rond 16:00 uur) was er een mier aanwezig, ik kon helaas maar 1 foto maken want het schilderij heb ik pas op het laatste moment geplaatst en die viel door de wind om op mijn opstelling vandaar dat ik daarna een klem heb geplaatst, maar daarna was er geen mier meer te bekennen...

Opstelling:

Foto:

Rob,

Spijtig van dat druppeltje (?) op haar neusje. En ja, wind en macrowerk gaan niet goed samen.
    Verder toch mooi vastgelegd en de scherpte mooi op het oogje.
    Ook een mooi schilderijtje. Voor zover ik de afmetingen kan inschatten zijn daar fijne penseeltjes voor nodig geweest. Eigen werk ??

Comment

Best een heel goed gelukte foto met passende achtergrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
        Spijtig van dat druppeltje (?) op haar neusje.
        Ik denk dat het het linker voelsprietje is dat je ziet, en door de kleine DOF zorgt deze voor een waas (die met een beetje pech op het kopje valt).
        Desalniettemin weer een zeer knappe opname, vind vooral de pose van de mier heel leuk, zo met zijn voorste pootje in dat druppeltje... even pootjebaden.

Comment

Thanks

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
          Ik denk dat het het linker voelsprietje is dat je ziet, en door de kleine DOF zorgt deze voor een waas (die met een beetje pech op het kopje valt).
          Desalniettemin weer een zeer knappe opname, vind vooral de pose van de mier heel leuk, zo met zijn voorste pootje in dat druppeltje... even pootjebaden.
          Klopt Jolleke, het is idd het voelsprietje... Het lastige is dat die voelsprieten blijven zwieren en zwaaien, op het moment dat je denkt 'de oogjes zijn vrij' en wil afdrukken dan zitten ze er weer voor... Meestal maak ik een aantal foto's, maar kreeg hier niet de kans omdat de opstelling omviel vanwege de wind/schilderij. Een paar uur later was het erg druk op mijn opstelling er zaten wel 10 mieren te smikkelen... Idd leuk dat pootje baden Ik als mierenfluisteraar hoorde hem/haar nog zeggen, 'hé Rob, gooi even een zwemband want ik wil er helemaal in duiken'..

Rob,

Comment

Working...
          X