Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Nu ook eens een vooraanzicht~ + opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Nu ook eens een vooraanzicht~ + opstelling

Opstelling op mijn balkon.

De 2 goudkleurige dingetjes had ik vorige week bij de kringloop gekocht, dat leek mij wel geschikt voor de mierenfoto's. Op de voorste heb ik een druppeltje honing neergelegd en ik heb de achterste als BG gebruikt.... Normaal gesproken is er geen mier te bekennen op mijn balkon maar op de een of andere manier als je een druppeltje neergelegd dan komen ze vaak binnen een aantal uren... Ik heb geen haast, ik doe binnen gewoon mijn ding en af en toe kijk ik even of er al wat mieren zijn verschenen... De vieze ondergrond is overigens een omgekeerde plantenbak.

Misschien is de opstelling leuk om te zien voor als iemand het ook eens wil proberen...

Nu dan de foto waar het eigenlijk om gaat... Vanochtend gemaakt...

Rob,

Over nagedacht en prima uitgevoerd prachtige foto

Comment

Knappe foto en bedankt voor uitleg. Ik leer hier nog alle dagen iets bij.

Comment

Zoals al lang geweten: het is niet de prijs van het materieel maar de inzet van de fotograaf die er toe doet.
        Bedankt voor de moeite om de opstelling te demonstreren.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Wat leuk dat je jouw 'behind the scenes' met ons wilt delen, Rob! Je ziet aan jouw resultaat dat hierover is nagedacht en met zorg en precisie uitgevoerd.
          Wederom een zeer knappe foto! ​​​​​​​

Comment

Deze versie van de mier is ook heel goed en mooi. Bedankt ook voor de uitgebreide ’behind the scenes’ uitleg.

Comment

Echt mooi. Simpel en goed uitgewerkt!

Comment

Bedankt, fijn dat jullie er wat aan hebben... Ik wou nog even toevoegen dat je ook een aantal druppeltje in de buurt van het voetje van dat gele dingetje kan leggen om de mieren te lokken, er is er altijd wel 1 die eigenwijs is en het hogerop gaat zoeken.. Je wil er bovenop het liefst maar 1 hebben want 2 kun je niet beide scherp krijgen....

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                Over nagedacht en prima uitgevoerd prachtige foto
                Thanks, Jean Louis We zien je de laatste tijd niet zoveel meer...Wellicht kom er nog eens een foto uit jou hand, we zien die 'welicht' weer eens verschijnen...

Rob,

Comment

Knap idee dat een mooie foto opleverd

Groetjes,
                  Patric

http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ja, goed doordacht werk met knap resultaat.
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Working...
                    X