Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Snoepen van de gouden bron~ + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ~Snoepen van de gouden bron~ + update

Een upje

Rob,
    Last edited by natuurfreak; 18 mei 2025, 17:03.

Ook leuk, maar ik vond je vorige persoonlijk aangenamer kijken Rob, omdat de gouden bron daar niet zo prominent in beeld was (dus nog meer aandacht naar het miertje) en de bg vond ik daar ook mooier. Maar smaken verschillen uiteraard en dit is sowieso ook weer een toppertje!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
      Ook leuk, maar ik vond je vorige persoonlijk aangenamer kijken Rob, omdat de gouden bron daar niet zo prominent in beeld was (dus nog meer aandacht naar het miertje) en de bg vond ik daar ook mooier. Maar smaken verschillen uiteraard en dit is sowieso ook weer een toppertje!
      Thanks Jolleke, ik had er vanochtend meerdere gemaakt, ik heb nog een upje geplaatst, wellicht valt die bij jou beter in de smaak?

Rob,

Comment

Jaaa, de up vind ik prachtig!

Comment

mijn website : klik

Comment

De up is bijzonder mooi.

Comment

Mooi werk. voorkeur voor de up

Comment

Knap, zeker de up; alhoewel ik daar de opmerking zou plaatsen "de overdaad schaadt" i.v.m. de hoeveelheid honing die er verorberd wordt.
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Iedereen bedankt voor de mooie reacties...

Nog bedankt, Jolleke, want zonder jou had ik de up niet geplaatst maar bij nader inzien vind ik hem zelf ook mooier... soms kies je er 1 uit die je gemaakt hebt die niet altijd meteen de mooiste is...

v.w.b. het druppeltje met 4x vergroting wordt zo'n druppeltje al snel een oceaan... ga eens kijken of ik de volgende keer een nog kleiner druppeltje kan neerleggen

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                    Iedereen bedankt voor de mooie reacties...

Nog bedankt, Jolleke, want zonder jou had ik de up niet geplaatst maar bij nader inzien vind ik hem zelf ook mooier... soms kies je er 1 uit die je gemaakt hebt die niet altijd meteen de mooiste is...

v.w.b. het druppeltje met 4x vergroting wordt zo'n druppeltje al snel een oceaan... ga eens kijken of ik de volgende keer een nog kleiner druppeltje kan neerleggen

Rob,
                    Dat is graag gedaan hoor, en heel herkenbaar zelfs! Ik kom het zelf ook tegen... soms 'zie' je het maar wanneer er iemand anders op kijkt . En dan nog blijft het ook een kwestie van persoonlijke voorkeur!
                    Ja, vloeibare 'stoffen' doen niet altijd wat je wilt he . Het is echt niet zo eenvoudig als het soms lijkt, een druppeltje vast te leggen (mbt. reflecties enzo), maar jij doet dat supergoed.

Comment

Het is echt niet zo eenvoudig als het soms lijkt, een druppeltje vast te leggen (m.bt. reflecties enzo), maar jij doet dat supergoed.
                      Ik heb ( toen ik nog actief op pad ging met mijn MP-E 65mm) jaren zitten experimenteren ( m.b.t. zacht flitsen) met van alles en nog wat qua materialen en vormen (vond dit ook leuk om te doen) totdat ik tevreden was.
                      In een druppel zal je altijd wel reflectie zien, een druppel is: (hetzelfde als je voor de spiegel gaat staan er is altijd een spiegelbeeld te zien), de vraag is is de reflectie hard uitgebeten of zacht, daar gaat het om...

Rob,

Comment

Ook deze zijn schitterend

Comment

Working...
                        X