Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Helaas ligt de scherpte niet helemaal goed op het spinnetje.. compo vind ik wel goed, hoewel iets meer ruimte had wel gemogen, dus iets meer naar achteren dan had je ook iets meer dof/scherpte gehad voor het spinnetje.. maar al met al geen onaardig beeld
Helaas ligt de scherpte niet helemaal goed op het spinnetje.. compo vind ik wel goed, hoewel iets meer ruimte had wel gemogen, dus iets meer naar achteren dan had je ook iets meer dof/scherpte gehad voor het spinnetje.. maar al met al geen onaardig beeld
Je hebt gelijk, Rob. Het spinnetje leek me scherp genoeg, maar het kan beter. Mijn ogen zijn even oud als ikzelf en dat betekent al iets.
Het is - zeker in dit forumonderdeel - controversieel, maar tegenwoordig zijn er oplossingen. Voor eigen gebruik, als je de foto absoluut wilt gebruiken en voor professionele fotografen om van een oepske een bruikbare foto te maken.
Hieronder een update waar ik eigenlijk niet fier op ben. Laat het stof tot een vriendelijk debatje zijn.
Up is niet goed. Het lijkt niet meer geloofwaardig door de spin apart te verscherpen. Veel beter zou zijn het geheel te verscherpen, de bloem + spin. Als dat mogelijk is tenminste.
Luc, best ook altijd je ups onder de eerste foto te plaatsen. Dat is makkelijker om te vergelijken.
Comment