Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vergeet-mij-nietjes
Collapse
X
-
-
[QUOTE=Jolleke;n8119027]Wat bedoel je precies met 'in de prullenmand liggen'?
Prullenmand: ik sukkel wat van het ene fysieke kwaaltje in het andere waardoor ik niet erg mobiel be,, dat is ook niet stimulerend voor de "goesting"
Licht inderdaad iets te hard ja, contrast wat verlagen helpt waarschijnlijk wel een beetje ...
up zal ook niet voor dezer dagen zijn, de pc deelt ook wat in de malaise ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
De compo en de oof bloempjes in de bg vind ik heel mooi, met gevoel gekozen, het licht is idd wat aan de harde kant, maar de scherpte op je onderwerp ligt goed
ik twijfel nog een beetje over die wazige plek...... Toch een mooie hoor... en beterschap.....
Comment
-
-
[QUOTE=Frakske;n8119028]Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk berichtWat bedoel je precies met 'in de prullenmand liggen'?
Prullenmand: ik sukkel wat van het ene fysieke kwaaltje in het andere waardoor ik niet erg mobiel be,, dat is ook niet stimulerend voor de "goesting"
Comment
-
Heel veel beterschap, Frans. Ik hoop dat jouw kunst(jes) hier vlug weer te zien zijn, want gewoon door ernaar te kijken, leer ik telkens veel bij.
Groetjes en bedankt,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Comment