Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vier op een rij!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Vier op een rij!

Dit keer zijn ze met vier

PGUF9872_4opeenrij_1500 by Guido Franssens, on Flickr
    Geyst

mooi scherp aan de startlijn.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

ziet er beter uit dan je vorige, knap en een leuke plaat. Heb je een beetje suikerwater gebruikt?

Comment

Ook een goeie Guido. Waarschijnlijk ook de polarizer gebruikt. Is wel moeilijk in te schatten om die in de juiste hoek te draaien vooraf voor het grootste effect. Het licht komt precies van rechts.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          ziet er beter uit dan je vorige, knap en een leuke plaat. Heb je een beetje suikerwater gebruikt?
          Goed gezien, inderdaad een beetje suikerwater. Meer gelijk vier ipv één
          Geyst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
            Ook een goeie Guido. Waarschijnlijk ook de polarizer gebruikt. Is wel moeilijk in te schatten om die in de juiste hoek te draaien vooraf voor het grootste effect. Het licht komt precies van rechts.
            Ik heb inderdaad een cpl gebruikt In principe gebruikt men voor flitsfotografie geen circulaire maar lineaire polarisatie filters. bv verticaal voor de lens en horizontaal voor het flitslicht. zoals deze

Je kan de filters ook als film kopen. zeker voor de flitsers een idee. link filters
            Geyst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht

Goed gezien, inderdaad een beetje suikerwater. Meer gelijk vier ipv één
              Vind ik totaal geen probleem hoor, ik gebruik zelf weleens honing, maar ik heb ook heel veel foto's zonder hulpmiddelen gemaakt, soms moet je het jezelf makkelijk maken.. mieren zijn al lastig genoeg...

Rob,

Comment

ps het is niet zozeer dat ik het suikerwater zag, maar ik herkende het aan het gedrag van de mieren die zitten niet stil met z'n vieren op 1 rij, dus een beetje suikerwater kon bijna niet anders...

Comment

Knap hoor, die hangen daar gezellig aan de toog
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X