Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Goeie foto, mooie kleuren en redelijk scherp. Enkel jammer van de lichte plekken in de foto. Was het niet mogelijk dit te corrigeren door middel van de hooglichten aan te passen?
Goeie foto, mooie kleuren en redelijk scherp. Enkel jammer van de lichte plekken in de foto. Was het niet mogelijk dit te corrigeren door middel van de hooglichten aan te passen?
Mooi resultaat, maar Chris heeft wel een punt naar mijn idee.
Als je de reflectie op de vleugel bedoeld, die had ik alleen kunnen verhinderen door een scherm te plaatsen zodat de juffer in de schaduw zat. Ik heb hier een 200 +2x tc (400mm of 800mm eq) gebruikt daardoor was de afstand redelijk groot. Een scherm lukte daardoor niet echt.
Dacht dat eerst ook al, ocharme
Maar toen las ik van juist uitgeslopen, dan zal het nog wel goed komen zeker.
Mooie scherpte, mooie frisse kleurige achtergrond
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment