Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Mooie opname, alleen ik vind het groen net wat te hard... ik zou hier proberen de groentinten ietwat warmer te maken (iets geliger maken), maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Mooie opname, alleen ik vind het groen net wat te hard... ik zou hier proberen de groentinten ietwat warmer te maken (iets geliger maken), maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Dank voor de suggestie Jolleke. Die blaadjes van mijn geranium zijn wel echt zo donkergroen, maar een beetje warmer maakt het verschil inderdaad minder hard, maar ik hou wel van het wat hardere contrast. Heb een aangepaste versie geplaatst.
Dank voor de suggestie Jolleke. Die blaadjes van mijn geranium zijn wel echt zo donkergroen, maar een beetje warmer maakt het verschil inderdaad minder hard. Heb een aangepaste versie geplaatst.
Die zijn zeer zeker zo groen! De meesten zullen zich hieraan dan ook niet storen denk ik, maar ik heb altijd de neiging om dat hele felle groen (dat voor mij te hard en koel oogt) wat aan te passen met de schuivertjes.
Ik vind de up aangenamer kijken!
Comment