Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kevertje (ongeveer 2mm klein) op het beemdkroon.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kevertje (ongeveer 2mm klein) op het beemdkroon.

Vorig jaar juli 2024 heb ik een reeks foto's gemaakt van dit kevertje.... 2 daarvan had ik vorig jaar al geplaatst (mijn top 2), degene die ik nu plaats kwam op de 3e plaats en heb hem vandaag even uit de mottenballen gehaald Die 2 witte puntje op zijn rug zijn stuifmeelkorreltjes.. Ik had de foto iets te donker belicht vandaar dat ik de boel wat moest oplichten, al met al denk ik dat het toch een toonbaar resultaat oplevert.

Rob,

Mooi, als je zelf zegt war er aan scheelt dan ben ik snel uitverteld hé Rob Ik vind hem nog wel best OK hoor ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mooi, als je zelf zegt war er aan scheelt dan ben ik snel uitverteld hé Rob Ik vind hem nog wel best OK hoor ...
      Het kevertje had ik te donker belicht dus moest ik hem flink wat ophalen qua licht... ik zie nu ook dat ik de selectie niet helemaal goed heb gedaan waardoor er een klein halootje bovenaan het kontje van het kevertje te zien is, dit zag ik pas nadat ik hem had geplaatst... De andere waren qua belichting meteen goed dan heb ik altijd een beter gevoel over de foto, misschien is het een persoonlijk gevoel dat natuurlijk niet altijd hoeft te kloppen bij de kijker... Maar toch fijn dat je hem oke vind misschien ben ik te streng voor mezelf..

onderstaand kevertje maar beter belicht, die had ik toen wel meteen geplaatst.

klik

klik

Rob,

Comment

Working...
      X