Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De bloem op zich is heel mooi en komt mooi uit op die zwarte achtergrond. Maar dat onderste wazige gedeelte is nogal abrupt. Zou het niet mooier zijn moest je de overgang geleidelijk aan kunnen maken.
een hele mooie, knap gedaan....
ik vind ook de onderkant flink roet in het eten gooien, ik had liever gezien dat de steel niet in het donker verdwijnt, wellicht de zwarte strook eraf croppen tot de steel....
zeer mooie opnamehoek om de bloem in al haar glorie te tonen. Heeft wel als nadeel dat de steel in de problemen komt zoals hoger al aangegeven. Misschien dat deel wat inperken (korter? donkerder?)
Ik vind het wel erg onnatuurlijk en stijf overkomen, zowel de stand van de bloem als de zwarte achtergrond doen mij al pijn naast de punten die Chris ook aanhaalde.
Het steeltje komt bovendien ook zo een beetje abrupt uit het niets ...
Voor mij allemaal dingen die afbreuk doen aan het totaalbeeld .
Ja, ik besef ook dat die stengel parten speelt. Probleem is de scherptediepte. Komt heel abrusk over, maar dat komt door de stand van de bloem. Ik ga even zien indien ik via stacking toch nog die steel netjes krijg.
Comment