Aantrekkelijk beeld weer, niet in het minst door de speelse en vrolijke achtergrond !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
knap gezien dat je het onderwerp vooraan wat bijverlicht hebt. De concentrisch herhalende cirkels als achtergrond bevalt me minder, maar dat heb je natuurlijk als fotografie kunst wordt: individuele smaken verschillen (gelukkig)
mooi beeld als geheel.
nb: bedankt voor de macrowebinar.
Dank jullie wel, Kariboe en CMM voor de waardering! CMM: Ja, smaken verschillen inderdaad, en omdat je het webinar gevolgd hebt, weet je ook waar ik naar op zoek ga - en dat is inderdaad niet voor iedereen, maar wel voor de liefhebbers
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment