Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi beeld, Lucas. Heel origineel.
Als ik de onderkant weghaal door te scrollen, heb ik de indruk dat de foto nog sterker tot zijn recht komt. Heb je al een vierkant formaat geprobeerd?
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Mooi beeld, Lucas. Heel origineel.
Als ik de onderkant weghaal door te scrollen, heb ik de indruk dat de foto nog sterker tot zijn recht komt. Heb je al een vierkant formaat geprobeerd?
Groetjes,
Xavier
Dat geeft dan dit resultaat. Aan jullie om te oordelen. Ik vind je opmerking terecht Xavier.
Een wel heel erg vreemde combinatie : voorgrond <-> achtergrond !?
Zowel het licht (warm geel <-> blauw) en (kunstlicht <-> natuurlijk avondlicht) als naar inhoud (bloemen in een vaas <-> zeelandschap?) wringen zich ongewoon samen in het beeld.
Onwerkelijk, ongemakkelijk... maar net daardoor blijf ik veel langer dan normaal naar dit beeld kijken. En dat betekent dat de foto mij boeit...
Greetz, Kariboe
PS. Ikzelf ben niet zo gek op vierkante uitsnedes, maar zo los je wel de wat 'slordige' onderzijde van je eerste beeld perfect op !
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment