Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frisse porseleintjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Frisse porseleintjes

Waarom dat porseleinzwammen genoemd worden zou hier duidelijk zichtbaar moeten zijn, zelfs Ben Crabbé zou het kunnen begrijpen

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Ja deze kleine porseleintjes blinken mooi in hun vel. Ziet er heel mooi uit maar niet 100% scherp die voorste. Zo zie je precies een klein beestje of slakje aan zijn voet maar ’t is onmogelijk uit te maken wat het juist is. Misschien heb je de foto teveel verkleind om niet te groot te zijn voor dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Ja deze kleine porseleintjes blinken mooi in hun vel. Ziet er heel mooi uit maar niet 100% scherp die voorste. Zo zie je precies een klein beestje of slakje aan zijn voet maar ’t is onmogelijk uit te maken wat het juist is. Misschien heb je de foto teveel verkleind om niet te groot te zijn voor dit forum.
      Mijn bedoeling was een leuk beeld maken en ik blijf nogal trouw aan selectieve scherpte !
      Waar je op dergelijke paddo scherpstelt kan een ander dikwijls niet zeggen niet zeggen ... als je daar ergens vieze beestjes ziet, sorry maar het was niet mijn bedoeling want die hadden mijn aandacht niet.

Liever kantje-boordje qua scherpte dan overdreven scherpte en zeker ook geen veel te ruime scherpte want ik vind dat dat alle gevoel uit een beeld haalt.
      Voor mij telt het totaalbeeld en daar ben ik hier zelf best tevreden mee.

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Het totaal beeld vind ik erg mooi en ik geloof best dat je daar tevreden kunt mee zijn . Sobere kleuren met enkele plukjes groen die het geheel wat opfrissen.
        grt
        Gerrit

Comment

Knap Frans - alleen de overgang van het onscherpe deel beneden rechts naar het "scherpe" deel iets meer bergop vind ik nogal bruusk
          mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
            Ja deze kleine porseleintjes blinken mooi in hun vel. Ziet er heel mooi uit maar niet 100% scherp die voorste.
            Het totaalbeeld is mooi, maar ben het eens dat de voorste paddo net niet helemaal scherp is.. En als ik na een foto kijk met (de eerste gedachten) dat er scherpte ontbreekt is dat een gedachten die het totaalbeeld bij mij toch beïnvloed.

Rob,

Comment

Working...
            X