Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel netjes. Maak jij alleen dit soort foto's? Ik ben eigenlijk op zoek naar een overzicht per lid. Is dat er? En kun jij me zeggen waar ik mijn eigen foto's bij elkaar kan zien?
Oorspronkelijk geplaatst door FotografieGinaHeynzeBekijk bericht
Heel netjes. Maak jij alleen dit soort foto's? Ik ben eigenlijk op zoek naar een overzicht per lid. Is dat er? En kun jij me zeggen waar ik mijn eigen foto's bij elkaar kan zien?
Ik maak hoofdzakelijk dit soort macro foto’s. Een uitzonderlijke keer waag ik mij aan iets anders om uit te zoeken of dat ook iets voor mij zou kunnen zijn.
Een overzicht van je foto’s op Belgium Digital zul je niet vinden daar moet je zelf voor zorgen. Bij mij staan bijna al mijn foto’s tesamen op mijn Flickr account en die kun je hier: https://flic.kr/ps/3XKofn vinden.
Comment