Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watching you

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Watching you

    Ik hou mij voornamelijk bezig met natuurfotografie (beestjes) en dan meestal de kleinste diertjes. Ik durf nu voor het eerst eens om een oordeel vragen. Foto genomen met Canon R7 en Laowa EF 100mm macro (adapted) met ringflits (rammelende Yongnuo) - uit de hand. Wel nog wat moeten bijsnijden.

  • #2
    Welgekomen op dit forum. Je hoeft niet bang te zijn om vragen te stellen. Daarvoor dient uiteraard dit forum.
    Je foto staat er heel goed op weliswaar met een beperkte scherptediepte maar met een flits kun je niet anders.
    De cropfactor van je R7 is natuurlijk een voordeel bij dit soort van opnames.

    Comment


    • #3
      Op zich een prima foto maar dit is wel iets wat je mooi moet vinden. Ik zou het zelf niet aan de muur hangen maar ik vind het altijd leuk als mensen eens iets anders doen dan anders. lekkere creatieve fotografie. De beperkte scherptediepte die Chris benoemt vind ik juist charmant.
      A photo a day keeps the doctor away.
      Sonygebruiker
      https://www.ginaheynze.nl/

      Comment


      • #4
        Mooi frontaalshot, scherpte ligt mooi op de oogjes en zijn 'kaken', dus voor mij genoeg dof..
        Het licht zou je qua hardheid nog wel wat kunnen verbeteren door wat met een diffuser te spelen, zijn genoeg filmpjes over te vinden, maar ik vind het ook weer niet echt storend.
        Al met al een knap resultaat!


        Rob,

        Comment


        • #5
          Een goede poging, prima scherpte waar het hoort ! Door het flitsen is het een vrij hard beeld, daar kan zoals Rob aanhaalt met een diffusor veel aan verholpen worden bij de opname !
          Wat betekent die "adapted" bij de Laowa ?
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Dank voor de opbouwende kritieken, daar kan ik mee aan de slag. Adapted was enkel de melding dat het een EF-lens is dat via de EF-RF-adapter van CANON ook op de RF-Mount camera's kan gebruikt worden.

            Comment

            Working...
            X