Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzaam ..., of toch niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Proficiat met je HoF

    Comment


    • #17
      Tegengekomen in de HoF, heel mooi Frans en een leuke bijpassende titel!

      Comment


      • #18
        Proficiat met je HoF Frans

        Comment


        • #19
          Prachtige foto Frans en proficiat met je Hof...geeft me weer goesting om terug wat macro te doen, één van de volgende dagen de bossen intrekken

          Comment


          • #20
            Goed gespot en knap in beeld gebracht. Kantelbaar scherm gebruik ik nu af en toe sinds ik de z6III heb maar idd, door de zoeker heb je er toch een beter zicht op. Proficiat
            Flickr

            Comment


            • #21
              Proficiat Frans !
              mijn website : klik

              Comment


              • #22
                Gezien in de HOF , en dit is weer een echt Frakske ,het stoeltje springt er mooi uit als een lantaarntje

                Comment


                • #23
                  Dikke proficiat met je Hof foto
                  GROETJES ROSIE
                  Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                  panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                  Comment


                  • #24
                    Bedankt iedereen voor de fijne reacties
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #25
                      Niet alleen de foto is prachtig, maar ook de voorbereiding om tot zo een resultaat te kommen - Ik hoop geen volledig fotoshop foto.

                      Ik heb dit eens gezien wat aan voorbereiding vooraf gaat, om uiteindelijk aan zo een resultaat te komen.

                      Comment


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
                        Niet alleen de foto is prachtig, maar ook de voorbereiding om tot zo een resultaat te kommen - Ik hoop geen volledig fotoshop foto.

                        Ik heb dit eens gezien wat aan voorbereiding vooraf gaat, om uiteindelijk aan zo een resultaat te komen.
                        De voorbereiding : eigenlijk redelijk snel zijn ... van op een afstand zag ik plots dat heldere paddoke daar zo alleen op dat stuk bemoste ten staan blinken.
                        Ik heb direct een goede positie gezocht, als opnamestandpunt ok, als ligplaats ... modderig maar ik had een grote plasticzak mee die dan toch niet zo goed lag
                        Tijd om te prutsen was er niet meer, dan maar wat vies worden om iets naar mijn goesting te kunnen maken. De mosjes zag ik zelfs maar op het laatst moment ... rap wat opnames gemaakt en daar hield ik meteen een goed gevoel over. Als ik erg vuil thuiskom dan zit het gewoonlijk redelijk goed.
                        Nabewerking ? vermits ik alleen de oude LR6.14 gebruik moest ik het beeld eerst met Adobe-DNG converter omzetten naar DNG, dan alleen een beetje contrast, belichting en scherpte wat bijgeregeld, rechts een tikkeltje rommel weggescropt en dat was het dan.
                        Ik gebruik geen PS, zeker geen AI-toestanden of geen programma's waarmee je de BG bijvoorbeeld kan verwisselen. Liever puur ! (Ik ben ouderwets en koppig, ik, weet het )
                        Bedankt ook voor jouw reactie !
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X