Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prima compo en scherpte en die kleuren en tonaliteit passen mooi samen.
Enig minpunttje is die bleke "veeg" net onder dat twijgje, misschien kan je dat wat milderen ?
Prima compo en scherpte en die kleuren en tonaliteit passen mooi samen.
Enig minpunttje is die bleke "veeg" net onder dat twijgje, misschien kan je dat wat milderen ?
Dankje Frans,
die bleke 'veeg' was oorspronkelijk nog groter en opvallender en heb hem al best wat gemilderd. Vandaar dat je daar nu nog dat restantje van ziet. Ikzelf vond het niet per se storend, maar kan eventueel wel proberen het helemaal weg te werken!
chrisvdv het diertje staat er inderdaad niet van kop tot teen vollédig scherp op. Ik kon een kleiner diafragma gekozen hebben, maar toen vond ik de bg iets te rommelig. Heb toen bewust de keuze gemaakt voor een groter diafragma en daar hoort dan uiteraard een kleinere DoF bij, maar ik vond dit persoonlijk een beter totaalbeeld geven.
Ja die vlekken corrigeren is een kunst op zich. Waarschijnlijk niet gedaan in Photoshop of Lightroom met generatief vullen. Nu zie je aan de linkerkant een wat eigenaardige structuur er iets doorschijnen. Maar voor de rest is het best redelijk gelukt.
Ja die vlekken corrigeren is een kunst op zich. Waarschijnlijk niet gedaan in Photoshop of Lightroom met generatief vullen. Nu zie je aan de linkerkant een wat eigenaardige structuur er iets doorschijnen. Maar voor de rest is het best redelijk gelukt.
Oei Chris, ik zie het nu ook.
Ik had zelf ook al de indruk dat de foto er qua kwaliteit wat op achteruit gegaan was na het bewerken (dat is altijd een beetje zo, maar vind het toch best opvallend met deze foto)... het is nochtans (zoals steeds) wél met Photoshop gedaan, hoor... ik begrijp het niet zo goed...
Comment