Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pissebed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Pissebed

    Dit zou een mospissebed moeten zijn.
    Ik ben er niet helemaal zeker van maar er schijnt veel variatie op die soort te zijn.


  • #2
    Vreemd, mij onbekend beest. Maar staat er goed op.
    Zie ook flickr

    Comment


    • #3
      Prachtige macro waar door we kunnen zien hoe ze er echt uit zien
      Maar ik herhaal het weer, al goed dat ze klein zijn, hadden ze de grote van de mens , echte monsters nu zijn het maar klein monstertjes
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Het is inderdaad een mospissebed. Beste manier om het te herkennen: bij de mospissebed is het achterlijf opvallend versmald.
        Voor degenen die de kleine lettertjes lezen: hihi, nu klink ik stiekem als een echte kenner, maar de bron komt van het net. Ik was namelijk zelf ook benieuwd naar alle soorten die bestaan en heb het daarom even opgezocht. Zo leer je elke dag weer bij!
        Staat er heel mooi op alweer.
        Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

        Comment


        • #5
          Dank u Jolleke voor de bevestiging van de soort insect.

          Comment


          • #6
            Een technisch erg goede foto. Is het een stack Chris? Dat ben ik nog aan het leren.

            Comment


            • #7
              Is inderdaad technisch dik in orde !
              Dit soort blad waarop die zit wordt door stacking wel erg dominant.
              Ik vind het vieze beestjes maar ze ruimen wel troep voor ons op
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door FotografieGinaHeynze Bekijk bericht
                Een technisch erg goede foto. Is het een stack Chris? Dat ben ik nog aan het leren.
                Is inderdaad een stack van 58 foto’s.

                Het blad waarop ie zit heb ik een fractie minder verscherpt. Moest ik die nog meer vervagen zou het beginnen opvallen.

                Comment

                Working...
                X