Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwe Glazenmaker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blauwe Glazenmaker

    Twee versies.

    Blauwe Glazenmaker by Guido Franssens, on Flickr

    Blauwe Glazenmaker by Guido Franssens, on Flickr
    Geyst

  • #2
    Heel mooi en scherp met veel detail. Voorkeur voor de eerste.
    Wel eigenaardig met een diafragma 2.8 + 200mm en toch redelijk drukke achtergrond of is dat de aard van het beestje (ik bedoel daarmee je lens).
    Last edited by chrisvdv; 9 september 2024, 17:26.

    Comment


    • #3
      In dit seizoen hangen de libellen in dichte begroeing en blijven daar roerloos en lang hangen. Daardoor de drukke achtergrond.
      Geyst

      Comment


      • #4
        Dit is een eerder kassieke libellen foto met dezelfde lens op f5 https://flic.kr/p/2p39HT2
        Geyst

        Comment


        • #5
          Ik ga ook voor 1 !
          Beestje staat er prima op en ja, je bent afhankelijk van de omstandigheden hé, daar een klappeke mee doen gaat niet helpen.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Mooi duo.

            Comment


            • #7
              Ik kan van beide genieten. Knap!
              Zie ook flickr

              Comment


              • #8
                Allemaal bedankt!
                Geyst

                Comment


                • #9
                  Kan me vinden in meerdere reacties. Je moet het inderdaad doen met de achtergrond die je hebt maar...Als dat een mindere foto oplevert kun je er ook voor kiezen de foto niet te maken. Dat zou ik namelijk doen. Ik vind daarom de uitsnede het mooiste.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door FotografieGinaHeynze Bekijk bericht
                    Kan me vinden in meerdere reacties. Je moet het inderdaad doen met de achtergrond die je hebt maar...Als dat een mindere foto oplevert kun je er ook voor kiezen de foto niet te maken. Dat zou ik namelijk doen. Ik vind daarom de uitsnede het mooiste.
                    Ik volg hier helemaal. Zijn persoonlijke keuzes denk ik.
                    Voor de rest is de foto zeker in orde, glazenmaker staat er mooi scherp op.
                    Combo van foto 1 met de zuivere achtergrond die je hebt op foto 2 (door het maken van je uitsnede), zou ideaal zijn!
                    Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

                    Comment

                    Working...
                    X