Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Hier kun je veel meer uit halen. Ik zou mij enkel concentreren op zijn kopje. Ik zou de schaduwen zeker nog wat oplichten.
Ik zou ook de uiteinden van zijn vleugels er afdoen en er een vierkante foto van maken (of rechthoekig).
Ik zou de onderkant waar ie op staat wat vervagen tot bijna aan zijn poten of er ook een stukje afdoen.
Voor de rest ook een heel goede foto.
Bedankt om mee te denken.
Ik heb ook eerst overwogen om enkel het kopje te laten zien maar dan viel het bewerkte oog te hard op. Ik heb namelijk een hotspot van de zon "vakkundig" gecamoufleerd en bij het inzoemen is dit zichtbaar. Het bestand zou dan ook echt te klein geworden zijn.
En, wat ook meespeelt, is het patroon van de vleugels dat zo mooi is.
Comment