Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motten zijn niet mottig !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Motten zijn niet mottig !

Deze kleine vriend (of vriendin ?) maakte een geslaagde landing op ons venster.
    Ik direct mijn camera genomen en met de lens die er op zat (een 100 - 400 !) snel een foto genomen volgens het DDR principe (DDR = Door De Ruit ).
    En dan naar buiten om nog een paar shots te nemen.
    Graag jullie mening (en dank aan de 'anciens' om mij zo naar de natuur te leren kijken).

Toch wel mooi hé, zo een klein diertje, met die borsteltjes en zo....

Met vriendelijke groet en bedankt voor de feedback,
    Hans.

Prima titel !
    En beeld 2 steekt er voor mij een beetje bovenuit, scherpte, compo, spiegeling
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

beeld 2 vind ik artistiek gezien de mooiste, #3 vind ik vooral heel grappig...

Rob,

Comment

Mooie foto’s van deze plakker (is de echte naam van deze nachtvlinder). Voor mij is ook de 2de de mooiste.

Comment

Ik ga tegendraads doen, ik vind de eerste de beste. En motten zijn zeker niet mottig, zijn leuke en nuttige beestjes!

Comment

Knappe reeks zelf ga ik voor 3, enerzijds grappig en anderzijds geeft de groene bg hier toch een meerwaarde, de spiegeling in 2 is knap, maar het vlakke grijs in de bg is niet mijn ding....en super toffe titel

Comment

Mooie reeks. Ik kan niet echt kiezen, maar vind de het humorgehalte van 3 wel geweldig.

Comment

De derde doet mij lachen. Als ik het was, zou ik een crop riskeren met enkel de kop en de pootjes erop.
                Een hele mooie serie alleszins.
                Xavier
                Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                Laat de commentaren maar komen.

Comment

Working...
                X