Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langpootmug met ochtenddauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langpootmug met ochtenddauw

    Net op tijd om de kamera te nemen voor ze opgewarmd was.


  • #2
    Dit staat al even op wat reactie te wachten, nooit fijn,
    ik zal dan maar de spits afbijten ...
    wat is er goed : scherpte op kopje oogje lijfje, voelsprieten en druppeltjes daarop
    wat vind ik jammer : erg krap ingekaderd, lijfje voor een groot deel verstopt achter dat onscherpe blaadje , die onscherpe druppeltjes op de pootjes die de onscherp-indruk wat ten onrechte versterken ...
    Het beeld is hier ook vrij klein gepost en het kijkt altijd leuker als het gecenterd op het scherm komt

    die krappe selectieve scherpte op zich vind ik toch leuk al is het er zo in dit beeld even naar zoeken
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Als aanvulling misschien maar is reeds door Frans opgemerkt: je standpunt is gewoon te laag. Het kijkt prettiger als je op dezelfde hoogte bevindt als je onderwerp.

      Comment


      • #4
        Dank voor de opmerkingen. Ik volg jullie redenering. Het was een beetje hinken op twee gedachten omdat de positie niet ideaal was om ze beter in beeld te krijgen. Ze zat nogal diep tussen de hortensia verscholen en was bang om ze te laten schrikken.Hoger zat de poot voor het oog en meer naar rechts had ik de omliggende takken en bladeren geraakt met de flash diffuser.
        Maar ivm het te klein posten dat ga proberen te vermijden.

        Comment

        Working...
        X