Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloedrode heidelibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloedrode heidelibel

    Tijdens mijn wandeling in Kleine Netevalei- Viersels Gebroekt.





    Edit: Bewerkt met Topaz Sharpen en bijgesneden zodat er minder drukke achtergrond zichtbaar is.


    Last edited by ippe; 14 augustus 2024, 10:33. Reden: Edit

  • #2
    Staat er mooi op. Goeie belichting maar oogt wat onscherp.
    Je mag de foto gerust iets groter tonen en centreren.
    Last edited by chrisvdv; 13 augustus 2024, 20:54.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Staat er mooi op. Goeie belichting maar oogt wat onscherp.
      Je mag de foto gerust iets groter tonen en centreren.
      Mee eens, ook de bg is wat te onrustig naar mijn smaak.

      Comment


      • #4
        Ik heb een beetje nabewerking gedaan en gecropt.
        Hopelijk een beetje beter.

        Comment


        • #5
          De up is een klein beetje beter maar heeft het nadeel dat de rechterzijde wat te krap is.
          Moeilijk anders op te lossen die achtergrond met diafragma f8 maar kon ook niet groter door de limitatie van je zoomlens.
          De up is beter bij de staart want bij de eerste zie je een lichte wemeling rond de staart (waarschijnlijk door een bewerking).
          De foto is ook wat aan de kleine kant (800 pixels) en om de foto wat beter in te schatten op een pc moet ik in mijn browser wat handmatig inzoomen om de foto goed te kunnen beoordelen.
          Beter zou zijn om de foto wat groter up te loaden op 't internet (bv 1600 pixels) en dan op dit forum wat kleiner weer te geven (1024 pixels) met de mogelijkheid om op de foto te klikken om zo de grote foto te kunnen zien.

          Comment


          • #6
            Ik zal de volgende foto's groter uploaden, maar ik heb bewust gekozen voor 800pxl voor dit forum.

            Comment

            Working...
            X