Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
2 x dik in orde !
Zoals Jolleke aangeeft, wat krap in beeld, ook voor mij.
Je weet de nadelen van stacken steeds beter te verdoezelen al ga je mij niet kunnen bekeren ;-)
Bedankt iedereen voor de opmerkingen. De naam is inderdaad: oranje zandoog.
Ik probeer zo'n beetje mijn eigen stijl te creëren en daardoor komt de foto ook wat meer documenterend over om zoveel mogelijk detail weer te geven van het onderwerp.
Misschien laat ik mij in de toekomst toch verleiden om een meer fototechnisch correcte foto weer te geven met wat meer speelruimte voor mijn onderwerp. We zien wel.
Ik probeer zo'n beetje mijn eigen stijl te creëren en daardoor komt de foto ook wat meer documenterend over om zoveel mogelijk detail weer te geven van het onderwerp.
Misschien laat ik mij in de toekomst toch verleiden om een meer fototechnisch correcte foto weer te geven met wat meer speelruimte voor mijn onderwerp. We zien wel.
ja, dat viel me op: eigen stijl, documenterend.
maar dat is daarom niet verkeerd. Beide opties hebben hun nut en verdienste: gedetailleerd beeld van de vlinder met minimale omgeving, versus het dier in zijn biotoop. Zolang beide een duidelijk en correct beeld geven van het onderwerp. Beide aspecten zijn immers nodig om de natuur te begrijpen.
proficiat met het geduld ten andere!
Ik zou zeggen: Gewoon doorgaan waar je plezier in hebt, ik kan zeker van dit zeer knappe en mooie werk genieten
Twee mooie. Maar zoals je zelf ook zegt, het zijn (knappe!) registraties. Op zich niets mis mee en ik kan er zeker vaan genieten. Ik zou je aanmoedigen om ook eens, zoals je zegt wat meer speelruimte rond je onderwerp te nemen, zodat er ook wat sfeer kan gecreerd worden.
Maar zoals reeds gezegd, ik kan ook van deze best genieten. Laat ze maar komen!
Ik vind je stijl knap, mooi en hij bekoord met evengoed als niet documenterende foto's. Bij deze beelden leer ik aardig over de morfologie van de gefotografeerde beelden.
Comment