Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mannelijk weidebeekje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mannelijk weidebeekje

    jammer genoeg waren ze een paar minuten later opgedroogd en door die warmte zeer actief


    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Zeer mooi totaalbeeld en lekker scherp, de tekening van de omgeving vult mooi het beeld en geeft bij deze altijd een meerwaarde

    Comment


    • #3
      Wauw Frans, wat een plaatje.
      Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

      Comment


      • #4
        Prachtige zitplaats (met druppels, mijn favoriet), mooie houding van het beestje. Prachtplaat
        Zie ook flickr

        Comment


        • #5
          Mooi plaatje, met die druppels.

          Comment


          • #6
            Dat is een bijzonder mooie, Frans, scherp waar het moet, zacht en toch herkenbaar decoratief iets dieper en een heel rustige achtergrond. Eentje voor de HOF!

            Comment


            • #7
              Je hebt er toch een mooitje uit kunnen halen ,heel mooi met een knappe DOF ,top Frans

              Comment


              • #8
                een super mooie
                GROETJES ROSIE
                Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                Comment


                • #9
                  Heel knap totaalplaatje
                  Lijkt gemakkelijk maar niet evident he zo 's morgens vroeg -
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    mooie plaat.... ik heb het origineel niet maar zou zelf kijken of een fractie meer scherpte nog net iets beter oogt...

                    Rob,

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                      mooie plaat.... ik heb het origineel niet maar zou zelf kijken of een fractie meer scherpte nog net iets beter oogt...

                      Rob,
                      Sorry Rob, ik ga zeker niet oververscherpen ! Dat gaat niet scherper ogen maar afgelijnder.
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

                        Sorry Rob, ik ga zeker niet oververscherpen ! Dat gaat niet scherper ogen maar afgelijnder.
                        Ik zeg ook niet dat het per definitie beter zou worden, ik zou er naar kijken vanuit het origineel, het kan dan best zijn dat ik het dan niet zou doen, maar vanuit de hier geplaatste jpg kan ik dit niet goed beoordelen... jij hebt het origineel dus dan kun je het beter zien/beoordelen... maar het beeld wat nu te zien is zou m.i. met een fractie meer niet meteen oververscherpt zijn..

                        Comment


                        • #13
                          Knap beeld met mooie achtergrond! Je hebt precies een leuke wei gevonden aan een riviertje? Beetje jaloers want dit is toch een prachtjuffer!

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
                            Knap beeld met mooie achtergrond! Je hebt precies een leuke wei gevonden aan een riviertje? Beetje jaloers want dit is toch een prachtjuffer!
                            Jij jaloers ? allé vooruit, voor ene keer dat het niet omgekeerd is ... Is gewoon aan de Demer in Zichem, ik was daar nog ooit geweest maar zo talrijk als dit jaar heb ik die nooit gezien.
                            Het was wel erg warm die morgen, ik had gehoopt dat die nog een halfuurtje de kalmte en de rust zouden bewaren maar dat was een foute inschatting.
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Knap, heel knap!
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X