Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is al enkele jaren geleden dat ik nog eens vroeg uit mijn bed ben gestapt om op zoek te gaan in de natuur, er was niet veel te zien, behalve deze Tijgerspin en massa’s Slakken. Stack 13 beelden
Sony A7R 5
f8
iso 1600
105mm Sigma
Spin staat er mooi scherp op buiten een klein gedeelte aan zijn 2de poot linksvoor (rechtsonder op de foto).
Waterdruppels linksonder op de foto ook een beetje aan de langgerekte kant.
Mooie kleuren.
Doet een beetje vreemd aan dat de twee rechter achterpoten niet op een web draad staan (stackingprobleempje?).
En ik mis toch wel de zigzag typisch voor het web van een tijgerspin, maar daar kun je natuurlijk niks aan doen.
Maar toch wel een knappe, zeker met die druppeltjes.
Vroeg opstaan loont altijd.
Spin staat er mooi scherp op buiten een klein gedeelte aan zijn 2de poot linksvoor (rechtsonder op de foto).
Waterdruppels linksonder op de foto ook een beetje aan de langgerekte kant.
Mooie kleuren.
Van die druppeltjes zal liggen dat er een beweging aan het web was tijdens het stacken.
Doet een beetje vreemd aan dat de twee rechter achterpoten niet op een web draad staan (stackingprobleempje?).
En ik mis toch wel de zigzag typisch voor het web van een tijgerspin, maar daar kun je natuurlijk niks aan doen.
Maar toch wel een knappe, zeker met die druppeltjes.
Vroeg opstaan loont altijd.
Tijdens het plaatsen van mijn statief heb ik de spin verstoord en is ze boven in het web gekropen vandaar deze fouten in de foto.
Comment