Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi beeld maar spijtig dat de vleugels niet scherp zijn.
Ik wil een zachte achtergrond, en de focus op de ogen. Dit beestje is niet klein hé. Ik gebruik hier al f/6.3 wat voor mijn doen al veel is ... Als je alles scherp wilt dan kan je gaan stacken of kiezen voor een rommelige achtergrond. Probeer maar eens met een page .
Schitterende vangst Peter, en voor mij zeker voldoende DoF want zo krijgt uw beeld een virtuele dieptewerking
als ik zulke King zie ben ik altijd wel wat jaloers dat ik die niet "geschoten" heb.
Dit jaar is een mager vlinderjaar hé ...
Ik wil een zachte achtergrond, en de focus op de ogen. Dit beestje is niet klein hé. Ik gebruik hier al f/6.3 wat voor mijn doen al veel is ... Als je alles scherp wilt dan kan je gaan stacken of kiezen voor een rommelige achtergrond. Probeer maar eens met een page .
Toch bedankt voor je input.
Dat klopt, het is haast onmogelijk een koninginnenpage te fotograferen in deze positie, je moet de lens evenwijdig houden met de richting van de vleugels en dat gaat hier niet. Toch verdienstelijke poging.
Comment