Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruige rudbeckia #2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Ruige rudbeckia #2

Ruige rudbeckia

Na nog wat extra opzoekwerk, tot de veronderstelling gekomen dat het toch de ruige rudbeckia zal betreffen,
    hoewel ik vond dat die van mij er niet zo goed op leek. Zal gaan om de 'gesloten' bloem, die zie je blijkbaar minder vaak terug (op het net dan)...
    In ieder geval kon (en kan) hij me zeker charmeren...

Na lang overwegen (al dan niet croppen) heb ik er toch voor gekozen om de ruimte links te laten zoals het is.

Op ’t eerste zicht vond ik deze nog beter dan de vorige maar als je goed kijkt zie je toch wat schoonheidsfoutjes (in mijn ogen toch). Vooreerst de gele blaadjes die niet volledig scherp zijn vind ik jammer en dan heb je nog de ruis die je duidelijk kunt zien rond de bloem en dan op de linkerkant is er dan weer geen of nauwelijks ruis te bespeuren. Ik zou de foto eens opnieuw nemen en dan ben ik er zeker van dat het een topper zal zijn.

Comment

Mij spreekt deze meer aan dan de vorige, een mooi en logisch scherpteverloop en de compo is veel natuurlijker en met meer gevoel, het bloempje is minder het beeld in "gedwongen"
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik vind hem ook mooi!
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Working...
        X