Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
waarom eens geen slaapmutsjes ?
Collapse
X
-
-
-
Een mooie, hoewel mijn voorkeur bij dit soort foto's meer uitgaat als degene in de bg degene in de voorgrond niet 'raakt'... alleen de meeste rechtse met de oranje in de voorgrond zou ik nog mooier vinden... verder knap gedaan...
Rob,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtiso 800 bewuste keuze?
Toen ik het merkte waren de kleine druppeltjes jammer genoeg foetsjie
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtHet zijn inderdaad leuke, speelse bloemetjes, maar ik volg Rob wel wat betreft de 2 bloemen die elkaar raken.
Mooie foto
grt
Gerrit
Dat zijn geen afgeplukte bloempjes die ergens met de hand geschikt zijn, die groeiden gewoon zo in mijn ruin.
De richting waaruit ik fotografeerde was de enige goede richting om storende elementen te vermijden en om bg en licht mooi te krijgen.
Stel dat ik met een stokje dat knopje of de bloem een of andere richting in dwing om tot zoiets te komen zoals jullie aanhalen dan gaat dat zeer onnatuurlijk overkomen (bij mij toch tenminste, want die gaan t.o.v. het licht een onlogische stand krijgen)
Bovendien zie ik het niet als storend element zoals kriskras lopende grassen en dergelijke die dan dikwijls overbelicht zijn ... er is geen chaos hé ?
En mij stoort het niet, het draagt zelfs bij tot de beeldopbouw vind ik. Ik zou er dan ook in de verste verte niet aan gedacht hebben het weg te halen !
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Comment
Comment