Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driestreepspin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Driestreepspin

Driestreepspin

Niet de gemakkelijkste modellen om mee te werken,
    maar ze hebben wel vrolijke kleurtjes.

Mooie kleuren en mooi scherp maar iets minder mooi om naar te kijken. Ik weet echter niet goed waarom het niet zo lekker kijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Mooie kleuren en mooi scherp maar iets minder mooi om naar te kijken. Ik weet echter niet goed waarom het niet zo lekker kijkt.
      Ik begrijp exact wat je beschrijft, voor mij voelt het ook zo. Misschien omdat die grashalm in close-up ook iets teveel aandacht vraagt?

Comment

Zeer mooi van kleur en scherpte, de in-één-gedoken houding vann de spin waardoor je ze niet in haar volle glorie kan bekijken geeft de compo iets ongemakkelijks....denk ik !

Comment

Zeer mooi van kleur en scherpte, de in-één-gedoken houding van de spin geeft de compo iets ongemakkelijks....denk ik !

Comment

De spin staat er mooi op ! Toraalbeeld: ik denk dat het beter zou overkomen zijn als de halm een stuk rechter zou staan, de halm op zich heeft zelf ook al wel iets logs (en paalachtigs)
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooie plaat en kleurengeheel.... Ook leuk om die bladluis als onderhuurder te zien....

Rob,

Comment

Mooi in beeld gebracht, scherp waar het moet en die bladluis geeft inderdaad iets extra.
                Misschien rechts een stuk afsnijden.
                Luc

Comment

Dank voor de reacties!

De bladluis kwam inderdaad even mee poseren in beeld , maar nog merkwaardiger vond ik dit kleine 'wezentje' (zie hieronder).
                  Als iemand weet wat dit is, laat maar weten, ik ben benieuwd!

Comment

ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik zou gokken op een jong bladluisje.

Comment

Working...
                    X