Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooie close up.
Wel een beetje eigenaardig dat linker antenne vanaf 't midden onscherp is en de rechter helemaal scherp is. Kan natuurlijk ook toeval zijn doordat de dof zo klein is.
Heel mooie close up.
Wel een beetje eigenaardig dat linker antenne vanaf 't midden onscherp is en de rechter helemaal scherp is. Kan natuurlijk ook toeval zijn doordat de dof zo klein is.
Ik denk dat ik hier een DOF heb van ongeveer een kleine halve millimeter, de foto bestaat gewoon uit 1 foto dus alles wat binnen het scherpstelvlak evenwijdig aan mijn sensor loopt is scherp. Ik moest wel onder een bepaalde hoek fotograferen anders botste ik met mijn diffuser tegen het hek aan.
Dus de linker antenne valt gewoon vanaf het midden buiten dit vlak, is weinig merkwaardigs aan, zo werken de wetten..
Comment