Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee vliegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Twee vliegen

Deze vlieg zag ik onder een blad zitten. Volgens mij voegt het weinig toe als ik de foto omdraai, al heb ik die neiging vaak met 'dit soort' foto's...

Ekkie_B
    Panasonic Fz5 - Nikon 6t close-up lens

Re: Twee vliegen

Beide foto's scherp waar het moet

Het groen in de eerste foto is voor mij te overheersend.
    Meer foto's op mijn website

Comment

Beide heel mooi.

Zelf zat ik mijn hoofd te draaien ipv de foto bij die eerste. Maar omdat smaken nu eenmaal verschillen voor mij vooral dat groen zo laten maakt de foto voor mij alleen maar sterker.

Comment

Twee zeer sterke foto's. Goed belicht, scherp.
        De eerste vind ik zeer fraai, het vele groen geeft een idee van de leefwereld van zo'n beestje, een beetje alsof je een duivenliefhebber in z'n kroeg zou vastleggen. Ondersteboven mag, het maakt dat sommigen de foto extra gaan bekijken om zich af te vragen of ie nu juist staat of niet. En als ze over je foto praten is dat altijd beter dan niet.
        De tweede is ook heel fraai. Persoonlijk vind ik het onderwerp té gecentreerd, maar het is maar een mening natuurlijk. Maar iets meer naar links had wel gemogen.
        Al met al:

Comment

2de vind ik best knap. Mooi scherp en mooie kleuren.
          Bij 1ste heb ik ook de neiging om m'n hoofd te draaien.. dus best terug recht zetten.

Comment

Twee mooie!! Het felle, vele groen, stoort mij niet! Ik zou ze echter wel draaien...

Grtz,F@bke
            Lach zo lang je leeft, want je leeft zo lang je lacht.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

Comment

twee mooie hoor, de tweede een beetje softer hier op mijn schermpje.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De tweede vind ik heel knap door die kleuren!

Comment

Mooie scherpe foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stephan
                    De tweede is ook heel fraai. Persoonlijk vind ik het onderwerp té gecentreerd, maar het is maar een mening natuurlijk. Maar iets meer naar links had wel gemogen.
                    Het liefst crop ik ook iets ruimer dan ik nu heb gedaan, maar ik heb hem op z'n ruimst gecropt: rechts heb ik afgesneden bij een zeer storend blad.

Even ter verheldering bij de eerste; die heb ik op deze wijze geschoten en niet gedraaid. Ik ben dus op m'n knieen gegaan om die vlieg van onder een blad te fotograferen. Als ik hem rechtop zet, dan is dat werk in feite voor niets geweest.
                    Panasonic Fz5 - Nikon 6t close-up lens

Comment

Working...
                    X