Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Connecties/Verbindingen :-) + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Connecties/Verbindingen :-) + up

    Omdat ik de laatste tijd niet echt op pad ga probeer ik maar wat foto's te maken wat er zich zowel op het balkon bevindt, (zoals eerder de slakken) deze heb ik uit de verdorde plantenbak van de buren gehaald
    Een pluisje met wat druppeltjes... Ik heb er 2 foto's van gemaakt met een rode achtergrond, de rode achtergrond komt van een hartje wat ik al jaren op mijn balkon heb...

    #1



    #2


    Toch nog even een upje, een reepje van de onderkant af.





    Rob,
    Last edited by natuurfreak; 18 juni 2024, 18:04.

  • #2
    Leuk zo met die natigheid, misschien moet ik daar zo ook eens mee spelen, hier kies ik voor de onderste waar ik nog wat twijfel of ik dat onderste donkere deel zou weglaten
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Leuk zo met die natigheid, misschien moet ik daar zo ook eens mee spelen, hier kies ik voor de onderste waar ik nog wat twijfel of ik dat onderste donkere deel zou weglaten
      Ik heb daar idd over zitten twijfelen maar na wikken en wegen toch maar deze versie gekozen, maar ik snap je punt..

      Leuk dat ik je op een idee heb gebracht, ik zie jouw versie graag verschijnen... Je kunt ze in kleur doen, maar misschien is een goede zwart/wit bewerking (wat jij heel goed beheerst) samen met jouw speciale belichting ook een optie? Ik zie het wel verschijnen, wat het ook mag worden!

      Rob,

      Comment


      • #4
        @ Frans, toch nog even een upje.... twijfelde eerst maar vind hem toch beter...

        Comment


        • #5
          Vind het upje wel beter, wel mooi die kleine dingen nog zien in die regen
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

          Comment


          • #6
            Ik vind de eerste de mooiste. Het heeft iets van "alle wegen leiden naar Rome". Je oog gaat automatisch naar ’t midden. Mooi gedaan.

            Comment


            • #7
              Ik vind de UP net dat tikkeltje beter, tof dat je die plaatste !
              Op eentje van mij zal je wat moeten wachten Rob, hopelijk vind ik 1 dezer een geschikt exemplaar in mijn buurt want mijn actieradius is de laatste maanden ook zeer beperkt
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Beide mooi, zelf ga ik ook voor de up, zonder het knolletje onderaan oogt het beter

                Comment

                Working...
                X