Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Silverwings / platbuik II
Collapse
X
-
-
Het idee vind ik goed gekozen een libel tegen een zwarte achtergrond... maar ik denk dat de uitvoering beter kan... het zwarte deel zou ik dan helemaal zwart maken, nu zijn er rare vlekken in te zien.... Ook zou ik de hooglichten op de libel verminderen, zijn achterlijfje lijkt bijna wit te zijn i.p.v. lichtblauw.
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtHet idee vind ik goed gekozen een libel tegen een zwarte achtergrond... maar ik denk dat de uitvoering beter kan... het zwarte deel zou ik dan helemaal zwart maken, nu zijn er rare vlekken in te zien.... Ook zou ik de hooglichten op de libel verminderen, zijn achterlijfje lijkt bijna wit te zijn i.p.v. lichtblauw.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Hoewel we nu niet meer kunnen vergelijken, oogt deze up een stuk beter, vlekken zijn weg en zijn achterlijfje is nu idd lichtblauw..
foto heeft m.i. beste een kunstzinnige waarde... In mijn herinnering waren de vleugeltje in de vorige versie wel iets sprankelender/helderder, maar goed, al met al wel een verbetering...
Comment
Comment