Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro & close-up anders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro & close-up anders

    Met het mijn club FotoCollectief Leuven gaan we stilaan naar een periode van zwart/wit fotografie. Zelf vind ik zwart/wit fotografie macro in de natuur niet gemakkelijk.
    Ik krijg dan ook dikwijls de vraag, is dit niet mooier in kleur. De kijker kan oordelen.


  • #2
    een persoonlijke bedenking, niks meer waard dan die van van een andere amateur: zoals zo veel gezegd , komt bij zw/w meer de structuur, de lijnen en de vormen naar voor. Ik denk dat dit beeld "te weinig macro" is en beter tot zijn recht zou komen in kleur. Wanneer enkel een bloem of een knop in beeld zou komen, kan zw/w een meerwaarde zijn. Eens lezen wat anderen ervan denken.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      een persoonlijke bedenking, niks meer waard dan die van van een andere amateur: zoals zo veel gezegd , komt bij zw/w meer de structuur, de lijnen en de vormen naar voor. Ik denk dat dit beeld "te weinig macro" is en beter tot zijn recht zou komen in kleur. Wanneer enkel een bloem of een knop in beeld zou komen, kan zw/w een meerwaarde zijn. Eens lezen wat anderen ervan denken.
      Zelfde mening. Hier komt zwart/wit fotografie niet echt tot zijn recht.

      Comment

      Working...
      X