Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Uitkijkpost~ :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] ~Uitkijkpost~ :-)



    Rob,

  • #2
    Knappe opname.

    Comment


    • #3
      Mieren zijn je ding blijkbaar. Mooi!
      Zie ook flickr

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
        Mieren zijn je ding blijkbaar
        haha, niet per se... omdat ik de laatste tijd niet op pad ga met mijn macrolens heb ik bij het tuincentrum een paar potjes met bloemen gekocht die heb ik op mijn balkon gezet.... en het enige wat daar zo af en toe rondloopt zijn wat mieren die soms door de bloemetjes kruipen en zo af en toe een zweefvlieg.. Het ontbreekt mij nog aan echte motivatie/zin om het veld in te gaan met mijn lens, maar het plezier met de zeepbellen en mieren is er zeker wel... kortom: een beetje roeien met de riemen die ik nu heb..

        Rob,

        Comment


        • #5
          Mooi!
          Geyst

          Comment


          • #6
            Knap ! maar het kan nog niet tippen aan uw mieren te velde van vorig jaar? hé
            Al goed aan het oefenen, met beter weer ga je zeker nog eens naar je bosmierenplekje
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Knap ! maar het kan nog niet tippen aan uw mieren te velde van vorig jaar? hé
              Al goed aan het oefenen, met beter weer ga je zeker nog eens naar je bosmierenplekje
              Het ligt niet zozeer aan het weer, maar echte motivatie ontbreekt wat ik voorgaande jaren wel had, namelijk er echt op uit trekken met mijn camera... op het balkon wat foto's maken en wat daar toevallig komt aanvliegen is voor nu even de makkelijkste weg, wie weet komt de zin dan weer terug om weer echt op pad te gaan..... IK ben het wel met je eens dat qua mierenfoto's (zeker de bosmieren) van voorheen wel een paar tandjes beter/mooier waren. het aanbod in het veld qua variatie is natuurlijk veel groter..... Maar goed, misschien ga ik binnenkort weer eens op pad...

              Comment

              Working...
              X