Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soort grote dansvlieg ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Soort grote dansvlieg ?

    Deze soort zag ik nooit eerder.

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Staat er knap op.

    Comment


    • #3
      Staat er mooi en scherp op. Persoonlijk zou ik er een vierkante uitsnede van gemaakt hebben zonder de linkse bloemen, deze maken voor mij het beeld wat onrustig.
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Staat er mooi en duidelijk op. Dit is de vrouwelijke grote dansvlieg. Zie je aan haar dikker lijf en donkere vleugels.

        Comment


        • #5
          mooi scherp en fijn belicht. Een vierkante uitsnede mag voor mij ook. Less is more.

          Comment


          • #6
            Knap Frans, een prima gekozen diafragma, scherp wat scherp hoor te zijn en dat wat buiten de scherptediepte valt werk mee aan een ruimer natuurlijk kader

            Comment


            • #7
              Ik wist ook niet precies welke soort het was, dan toch een grote dansvlieg.
              Deze wou in ieder geval niet vergeten zijn door jou. Sorry, flauw mopje.
              Mooie opname! Ik vind de uitsnede prima zo maar dat valt in smaken.
              Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

              Comment


              • #8
                Ik vind dat de linker bloemen toch iets te veel met de aandacht gaan lopen. Ik zou die liever "vergeten" . Voor de rest leuke opname en toffe background, rechts dan :-)

                Comment


                • #9
                  Knap en scherp
                  GROETJES ROSIE
                  Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                  panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                  Comment


                  • #10
                    Ook voor mij liever een vierkante uitsnede, komt het onderwerp, de scherpe vlieg, veel beter tot haar recht. Mooie foto
                    grt
                    Gerrit

                    Comment


                    • #11
                      Zelf had ik vooraf ook even een vierkante uitsnede gemaakt maar die voelde erg onevenwichtig aan ...
                      alleen jammer dat ik tijdens de opname niet iets meer ruimte rechts over had, mijn focuspunt stond centraal en 't beestje was nogal op rondreis, je krijgt niet altijd een tweede kans

                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Het vergeet me nietje heb ik, maar een beestje erop nog helemaal niet
                        Dit is een hele knappe!
                        Zie ook flickr

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          't beestje was nogal op rondreis, je krijgt niet altijd een tweede kans
                          Als je het aardig vraagt willen ze soms luisteren Mooi totaalbeeld

                          Comment


                          • #14
                            Vliegje mooi in beeld gebracht en met mooie bg

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                              Als je het aardig vraagt willen ze soms luisteren
                              Vooral als je het dikwijls vraagt. Na enkele pogingen, lukt het soms.
                              Heel knap beeld!
                              Groetjes,
                              Xavier

                              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                              Laat de commentaren maar komen.

                              Comment

                              Working...
                              X