Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit zijn holletje gekropen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Uit zijn holletje gekropen

    Het liefst had ik de oogjes ook topscherp, maar ik denk dat er globaal op het miertje genoeg scherpte aanwezig is om het (voor plaatsing) goed te keuren






    Rob,

  • #2
    Jawel, voor mij is hij super
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

    Comment


    • #3
      Prachtig

      Comment


      • #4
        Super goed gedaan. Ja totaal scherp met 1 foto (of een paar) op zo'n klein ding is heel moeilijk.

        Comment


        • #5
          Prima beeld zo, ik hou wel van de zachte overgangen tussen scherp en onscherp, enkel een ietsje meer scherpte op de oogjes was super geweest
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Mooi totaalbeeld, had ook liever de focus op het voorstuk maar al bij al leuke foto!

            Comment


            • #7
              De activiteit van het kleine miertje dat uit zijn holleke kruipt, vind ik hier fantastisch in beeld gebracht. En dat is toch de ziel van deze foto, niet? Zelfs op technisch vlak (scherpte) vind ik deze foto super. Ik ben fan
              grt
              Gerrit

              Comment


              • #8
                Net voldoende scherpte op de oogjes voor mij, En verder heel mooi!
                Zie ook flickr

                Comment


                • #9
                  Die staat er mooi op!
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                    De activiteit van het kleine miertje dat uit zijn holleke kruipt, vind ik hier fantastisch in beeld gebracht. En dat is toch de ziel van deze foto, niet? Zelfs op technisch vlak (scherpte) vind ik deze foto super. Ik ben fan
                    grt
                    Gerrit
                    Ik volg volledig. Ik zie hier een mooie actie en het is geen registratie foto. Dus de scherpte op het oogje, does not matter

                    Comment


                    • #11
                      Prima beeld hoor ze zijn supersnel en houden noooooit stil, 't is al knap dat je ze überhaupt kan 'schieten'

                      Comment

                      Working...
                      X