Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruisspin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kruisspin


    De kruisspin is een middelgrote spin uit de familie van de wielwebspinnen.
    De kruisspin is in tegenstelling tot veel andere spinnen geen schuwe soort, maar eentje die vaak midden in het web zit en moeilijk over het hoofd is te zien.
    De vrouwelijke kruisspin wordt ook relatief groot, tot zo'n 17 millimeter lang.

    Dixit Wikipedia

    Jeetje, ik schrik over de afschuwelijke kwaliteit van deze weergave.
    Als het even kan, graag doorklikken op de foto voor 'n correctere kijk op het beeld !


    Bedankt voor het kijken en een impressie van uw gedachten
    Greetz, Kariboe​​


    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Doorklikken naar het originele beeld geeft hier geen merkbaar beter (scherper) beeld.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      knappe plaat maar spijtig genoeg geen volledig web of dauwdruppeltjes. de spin zelf staat er mooi op.
      Sommige beestjes zijn zodanig lelijk dat ze terug mooi worden en deze staat er mooi op.

      groetjes

      Comment


      • #4
        Scherpte lijkt me niet optimaal
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Knappe opname, voor mij mocht de spin misschien een tikkeltje minder helder zijn
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            Doorklikken naar het originele beeld geeft hier geen merkbaar beter (scherper) beeld.
            Je hebt gelijk ! Maar... eerst klikken op de foto -> daarna nogmaals klikken op dàt beeld en dan pas kom je terecht bij het beeld dat ik opgeladen heb. En dàt is wel scherp !
            Best schandalig - dit is een fotografieforum en het is omzeggens onmogelijk om de foto's weer te geven in de kwaliteit die ze verdienen.
            Ben hier nu ongeveer twee weken weer aan 't volgen, en heb al voldoende voorbeelden gehad van de problemen in die context. Fletse, wazige, onscherpe landschappen, maar als je doorklikt dan zie je de werkelijke beelden...
            Ik begrijp dit niet !
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment

            Working...
            X