Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reuzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reuzen

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    De reuzen komen nogal bombastisch over, maar dat was waarschijnlijk de bedoeling...
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      idd ze waren /zijn enorm . Nog nooit gezien hoed meer dan 20 cm! Bedankt om te komen kijken!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Inderdaad, indrukwekkende paddestoelen, mooi scherp in beeld gebracht. Goed licht ook, daardoor aantrekkelijk gekleurd !

        Jammer dat deze 'reuzen' te krap in beeld zijn gebracht. Hoe te 'kaderen' is niet altijd een eenvoudige keuze hoor, maar ik zeg altijd : ofwel meer van de omgeving tonen binnen het kader ofwel flink snijden in het onderwerp (een deel van het geheel zegt soms meer dan het geheel). Wat echter zelden goed werkt is het onderwerp precies in het kader passen -> dat sluit het onderwerp op, het zit dan genepen in z'n hokje.
        Voor wat het waard is...

        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Inderdaad, indrukwekkende paddestoelen, mooi scherp in beeld gebracht. Goed licht ook, daardoor aantrekkelijk gekleurd !

          Jammer dat deze 'reuzen' te krap in beeld zijn gebracht. Hoe te 'kaderen' is niet altijd een eenvoudige keuze hoor, maar ik zeg altijd : ofwel meer van de omgeving tonen binnen het kader ofwel flink snijden in het onderwerp (een deel van het geheel zegt soms meer dan het geheel). Wat echter zelden goed werkt is het onderwerp precies in het kader passen -> dat sluit het onderwerp op, het zit dan genepen in z'n hokje.
          Voor wat het waard is...

          Greetz, Kariboe
          Das nu eens duidelijk uitgelegd waarvoor dank
          grt
          Gerrit

          Comment


          • #6
            Die staan er mooi scherp ip Sien en de kleurtjes zijn ook aantrekkelijk.
            Wat extra ruimte was inderdaad welkom geweest.
            Wat ook nog kon was er dieper op ingaan zodat het duidelijk was dat het u vooral te doen was om die fraaie structuur van die rechtse paddo
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X