Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfstwandeling
Collapse
X
-
-
mooie verzameling.
Persoonlijk denk ik dat als je meer blaadjes had gelegd, dit afbreuk zou gedaan hebben aan de helderheid en de frisheid van het beeld dat nu een positieve boodschap uitstraalt.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Iedereen bedankt voor de comments
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtMooie kleurenplaat. ik had ze wel nog iets dichter van mekaar gelegd die blaadjes ofwel het wit vervangen door een andere kleur (oranje?).
Greetz, KariboeLast edited by Kariboe; 14 november 2023, 18:22.* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtMooi van donker naar licht lijkt me flatlay
De redendaarvoor : als je de herfstblaadjes allemaal samen stapelt op de lichtbak, is de transparantie absoluut niet zo mooi...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Comment
-
Bedankt Chrisvdv en Atir !
Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk berichtHeel mooi, maar hoort dit niet meer onder "stilleven & abstract" ?
Greetz, Kariboe
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Comment
-
Comment