Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekoppeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Oordeel] Gekoppeld

    Voila weer minstens 5 reacties neergeschreven in dit onderdeel ...nu mag ik er eentje plaatsen....en als er dan 5 zouden reageren was ik al blij....

    De titel spreekt voor zich hoop ik.....


    101023FRH_0852-bd-w-webtds - Copy
    by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Hier ben ik al met de eerste reactie. Ja vogels trekken kun jij als de beste maar dit is andere koek. Vooreerst je moet al veel geluk hebben om dit er mooi op te zetten. Het is je wel gelukt om dit lucky shot te nemen maar er zit wat bewegingsonscherpte op.

    Comment


    • #3
      En dit is dan de tweede reactie : ik denk dat het zeer moeilijk is om dergelijk shot mooi scherp te krijgen. Wel mooi van kleur en mooie achtergrond
      grt
      Gerrit

      Comment


      • #4
        De beweging zit er in en mag weergegeven worden, ik vind hem mooi!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Hier de vierde, het is hier wel heel erg stil vind ik,
          Over de scherpte durf ik niet te spreken, ook dikwijls mijn probleem, maar denk wel in de vlucht moeilijk echt scherp te krijgen
          van kleuren, compo, achtergrond, dik in orde
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

          Comment


          • #6
            En dan de vijfde. De scherpte is reeds vermeld en volg dan ook de voorgangers
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Freddy ik denk dat uw twee modellen iets te enthousiast waren ofwel was de sluitertijd te traag om ze scherp te hebben.

              Comment


              • #8
                Hartelijk dank aan allen om zelfs meer dan 5 reacties te krijgen...thx....

                Wat betreft de opmerkingen over de scherpte, verbaasd me dit toch wel....(maar moet me binnen enkele dagen opnieuw aanmelden bij oogarts ...dus afwachten ...)
                De foto is gemaakt op 1/1000 dus zou toch moeten volstaan...de scherpte is op het mannetje (rode) de achterste dus...en die is voor mij scherp...het voorste het grijze in niet scherp ter verduidelijking ...
                Wat betreft een lucky shot...tja dat je moet je altijd wel min of meer hebben...maar ik ben hier toch meer dan één uur mee bezig geweest om die redelijk te kunnen shooten...

                Dat wat betreft mijn bemerkingen bij jullie in dank aangenomen reacties....
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Heel mooi beeld Eddy. De onscherpte in deze foto is geen probleem en ligt aan f/4 in dit geval maar het stoort me niet! Proficiat dat je een uur hebt geïnvesteerd voor deze tandemvlucht.

                  Comment


                  • #10
                    deze staat er mooi op en die bewegingsscherpte hoort bij z'n opname is niet makkelijk om ze zo vast te leggen
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment

                    Working...
                    X