Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de vlucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In de vlucht





    Om dit te bereiken, heb ik veeeeeel foto's moeten maken van die mooie vlinders.
    Laat zeker weten hoe dit beter had gekund. Nu al bedankt daarvoor.
    Groetjes,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    De beste kansen heb je met een camera die "pro capture" en een snelle burst heeft ! - de OM1 bv en alle anderen zullen wel weer volgen
    Sue Cro op Flickr gebruikt dat veel
    Zelf vind ik die werkwijze oersaai en je mist de "sport" van het fotograferen.
    Het is ook vervelende concurrentie voor de mensen die op een artisanale manier hun best doen om wat moois te bereiken.
    Beelden die vroeger zeldzaam waren worden dagelijkse kost en als iedereen met een beetje budget dat dan maakt dan is dat net als een soort devaluatie,
    de massaproductie die de markt overspoelt.

    Efkes OFF TOPIC:
    Binnenkort maken ze camera's die je buiten ergens op statief zet en opstart ...
    je gaat op het gemakken een terrasje doen
    een paar uur later haal je dat ding op en dan kijk je of hij wat naar uw goesting gedaan heeft
    of bij elk shot waar de ingebouwde AI van "denkt ?" dit is interessant krijg je een melding op je smartphone
    dat ding kan misschien nog rijden en of vliegen en heeft een "coming to baasje" mogelijkheid
    en zo helpen ze met AI een mooie hobby stilaan om zeep !

    Ik weet dat ik hier tegen wat schenen zal schoppen maar de tijd zal het wel leren.
    De dooddoener dat ik tegen de vooruitgang ben die slik ik niet, dat is ook helemaal niet zo !
    Last edited by Frakske; 20 september 2023, 07:10.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Een dynamisch resultaat, niet simpel om te fotograferen

      Comment


      • #4
        De gracieuze, elegante beweging van de vlinder zie je hier nog !

        Comment

        Working...
        X